Zapalony podróżnik autostopowy, fotograf amator, ornitolog pasjonat, pisarka grafomanka i pożeracz książek (i pożeracz truskawek). Uwielbiam góry, ptaki drapieżne, wilki, jazdę konną i kilka rockowych zespołów. Najszczęśliwsza czuję się z plecakiem na plecach (zawsze zbyt ciężkim), aparatem na szyi i mapą w ręku, idąc „w nieznane”; im dalej od kurortów i „miejsc które musisz zobaczyć” tym lepiej. Od roku tańczę tango, i jak się niespodziewanie okazało- jest to kolejna ogromna miłość mojego żcyia. W 2011 roku skończyłam weterynarię na SGGW. Chcę zrobić specjalizację z chirurgii i pracować w ośrodkach pomocy dzikim zwierzętom na całym świecie.
Pozdrawiam
Ania Bunikowska

a.bunikowska@gmail.com

11 thoughts on “

  1. Faktycznie świetny blog. Jestem teraz w Tajlandii i z ciekawością przeczytałam loga. Poniewaz jestem też niestety miłośniczką zwierząt ze zgrozą patrze na te tabuny psów i kotów plączące się w tym upale i próbując dociec które są bezdomne, a które tylko wyszły na chwilę.

  2. Aniu, czy znalazłabyś chwilę na naskrobanie posta nt. weterynarii na SGGW? Jak wyglądają realia studiów, jak ciężko się utrzymać na roku i czy jest szansa podjęcia pracy choćby na 1/4 etatu na pierwszym roku. Będę (pewnie nie tylko ja;)) bardzo wdzięczna. Jesteś chyba jedyną aktywną blogerką z SGGW 😉

    1. Cześć, nie jestem pewna czy byłabym wiarygodnym źródłem informacji, bo od czasu, gdy byłam na pierwszym roku minęło już wiele lat 😛 (ehhh, starość). Osobiście bardzo dobrze wspominam te studia (głównie dzięki wspaniałej ekipie towarzyskiej), trochę marudziłam na małą ilość zajęć praktycznych, a wiele godzin „bezsensownej” teorii (ocena subiektywna), ale nigdy nie miałam problemów z zaliczeniem roku, a zawsze miałam czas na dodatkową pracę. Na pierwszym roku dawałam korepetycje z biologii licealistom i dorabiałam jako hostessa. Nie jestem pewna, czy uzbierałaby się z tego 1/4 etatu, ale poza pracą „marnowałam” wtedy masę czasu na jeżdżenie co weekend do Poznania… czy da się pogodzić naukę z pracą to w pewnym stopniu kwestia indywidualnych możliwości (umiejętność efektywnej nauki/dobra pamięć/organizacja czasu), myślę jednak, że można to pogodzić.

      1. Czyli jest nadzieja!:D dziękuję Ci bardzo za odpowiedź, myślę, że całkiem wiarygodną:)

        Poza tematem studiów- nie przestawaj pisać, jesteś świetna! 🙂

Skomentuj

