O logice i konsekwencji

Gdzieś między „chwilami sławy i chwały”, przygotowaniami do wyprawy, a chorowaniem „na wszystko”; w świecie mrozu i świątecznej gorączki- dyżury trwają dalej.

Nie wiem już czy mnie to dziwi, śmieszy, albo bawi. Pewnie tylko kilka historyjek dzieli mnie od pewności, że nie ma o czym pisać. A wtedy blog skona śmiercią naturalną. Być może wtedy też narodzi się mój „chłodny profesjonalizm”. Albo poważna choroba psychiczna.

– Dzień dobry.

– Dzień dobry.

– Ja przyszłam po PORADĘ- panienka podkreśliła z emfazą swe święte przekonanie, że porad udzielamy bezpłatnie, a lecznica utrzymuje się dzięki ciepłym słowom właścicieli i (nieskalanej gratyfikacją finansową) satysfakcji pracowników.

– Mam pieska- kontynuowała- nazywa się Tofi, to jest pinczerek miniaturkowy(pisownia oryginalna), i on kaszle.

(tu przerwa na chwilę kłopotliwej ciszy, w której autorka nie popisała się „elokwentną mową fatyczną”)

– Przyszłam po poradę, co ja mam z tym zrobić- wyłożyła niecierpliwie panienka.

– Rozumiem. Niestety kaszel jest objawem wielu chorób, i bez zbadania pani pieska ciężko mi będzie udzielić pani skutecznej porady.

– Ale on nie jest chory. On jest całkiem zdrowy. Tylko kaszle.

– Może się przeziębił?
– Nie.

– ?

– On tak kaszle od marca.

– ???? I przez te 9 miesięcy nie była z nim pani w żadnej lecznicy?

– Byłam.

– Postawiono jakąś diagnozę? Był leczony?

– Nie. Lekarz go zbadał, i kazał zrobić RTG płuc.

– A ma pani opis tego zdjęcia?

– Nie. Nie zrobiłam żadnego zdjęcia.

– ?

– Więcej już do tej lecznicy nie poszłam.

Koniec aktu… kolejnego.

CatVersusHuman-PlayWithMe

źródełko obrazkowe: http://catversushuman.blogspot.com/

Skomentuj

