Weterynaria

Nikt z vanuatuańskich kolegów z pracy, ani tym bardziej nowozleandzkie szefostwo z pewnością mnie o to nie podejrzewa (mi zresztą też ciężko w to uwierzyć, w końcu od dwóch tygodni jestem tylko wybitnie niewydajną kosiarką do szparagów, a o weterynarii mogę tylko śnić i marzyć) ale… w najbliższym, listopadowym numerze „Weterynari” ukarze się mój reportaż o Australii! I jest to, mam nadzieję dobry, początek mojej współpracy z tym czasopismem!!!

Tym samym mam ogromny zaszczyt i przyjemność zaprosić do lektury, oczywiście nie tylko mojego artykułu 😀

PastedGraphic-1

 

A w nadchodzących odcinkach bloga Mt Tangariro (znane również jako Fidżi z „Ostatniego Samuraja”), oraz, moim zdaniem- najpiękniejsza plaża Nowej Zelandii 😀

W tle hektary pól i kilometry szparagowych grządek… o czym też kiedyś napiszę 🙂

IMG_1404

Skomentuj

