Blog Roku 2015

UWAGA UWAGA!!!!!
Za radą i namową Wielebnej Zofii zgłosiłam „weterynarza bez granic” na konkurs „Blog Roku 2013”!
Rzekomo rażący brak poszanowania zasad interpunkcji i ortografii (lub mglista ich znajomość) jest niczym w zestawieniu z moim zjawiskowym stylem pisarskim, potoczystą narracją i kolorowymi foteczkami, które tu prezentuję.
Jeśli więc zaglądanie na mojego bloga sprawia Wam szczerą/wątpliwą/złośliwą/niewytłumaczalną przyjemność- głosujcie!!!!

BlogRoku2013-Ten_blog_bierze_udziałwystarczy kliknąć na obrazek i… tam znaleźć informacje gdzie i kiedy wysłać SMSA

Link do głosowania dostępny jest również cały czas po lewej stronie ekranu, pod logo „Poznaj Świat”.

Stawką jest sława i chwała! 
A poza tym można też wygrać designerskie meble, do domu, którego nie mam, tajemniczą wycieczkę od Itaki, podróż marzeń do Zakopanego za 6500 tys zł (nigdy nie wydałam w Zakopanem 6,5 tys zł, więc to będzie nowość  Zwykle to jeździłam w Bieszczady za złotych… jakiś 300, łącznie z winem w Siekierezadzie :P), skuter, rower, a także biżuterię Apart, a wiecie- Anja Rubik nosiła biżuterię Apart w Australii, a ja niedługo tam lecę… więc to moje przeznaczenie 🙂 

One thought on “Blog Roku 2015

  1. Pingback: Irak

Skomentuj

