Ostatni i przedostatni dzień głosowania!!!!

Nadszedł ostatni dzień głosowania (ściślej, nadejdzie 6 lutego)!

Koleżanka Ewelina poinformowała mnie wczoraj szpiegowsko, że autorzy innych blogów stosują nieuczciwe strategie chwytania czytelników za serce swoją bezinteresowną chęcią zbawiania świata i innymi mowami miłości- czyli obiecują, że przekażą nagrodę na słuszny cel= hospicja, studnie w Afryce, składki ZUS i inne.

1046rysiąteczko

Postanowiliśmy więc (tzn ja postanowiłam, bo w sumie blog to moja zabawka), że też mnie stać ! Na dobroć! Raz w roku 😛  (aczkolwiek w międzyczasie sprawdziłam jak się miewa mój szparagowo-pisarski majątek i to było zaskakujące i bolesne odkrycie :P)
Niemniej- uprzejmie ogłaszam, że jeśli wygram, to połowę kasy przeznaczę na wsparcie programu ratowania polskich rysi prowadzonego przez WWF!!!!!!!

1600_Lynx (1)
Dlaczego rysie? Chyba nie trzeba tłumaczyć! Rysie są cudowne. W końcu to największe polskie koty, a koty jak wiadomo, to skończona doskonałość 
Jeśli więc ktoś dotychczas nie miał motywacji- teraz już nie ma wyboru.
SMSa o treści H00231 słać trzeba pod nr 7122; kosztuje 1,23 zł, czyli aż takiego dramatu nie ma , teraz cel jest już super bardzo słuszny.

carte postale 2014 

zdjęcia oczywiście nie moje- kolejno:http://desktop-wallpapers.net/; http://www.1zoom.net; otteronarock.com 

 

Skomentuj

