Publikacje

Moje teksty, oraz Tomka i moje zdjęcia, są póki co jedynym towarem eksportowym tej wyprawy. Dotychczas moje artykuły pojawiły się w „National Geographic Traveler” i „Poznaj Świat„, regularnie piszę dla magazynu „Weterynaria„.
Wszystkich zainteresowanych, jak wygląda moje pisanie pozablogowe (a sądzę, że czyta się nieco inaczej), zapraszam do lektury poniższych artykułów.

National Geographic Traveler
Kaukaz autostopem – artykuł nagrodzony w konkursie na najciekawszą relację z wyjazdu za mniej niż 1500 zł🙂

Poznaj Świat
„Autostopem przez autonomię” o naszych przygodach w Górskim Karabachu
„Kiedry, kruki, burunduki” o Syberii, Bajkale i miejscowych zwierzątkach

„Wyprawa do Mordoru”– o zdobywaniu Mt Dum i innych wulkanów Tongariro National Park- czyli o Nowej Zelandii

„Australijski Dziki Zachód”– o Kimberley, jednym z najdzikszych i najpiękniejszych rejonów Australii

Weterynaria
„Gdzie nawet diabeł nie mówi dobranoc”– reportaż o australijskiej farmie w sercu outbacku
„Co kraj to obyczaj”– czyli o tym, że bariera językowa to nie wszystko
Schronisko w „raju na ziemi”– artykuł o naszym wolontariacie w Lanta Animal Welfare na rajskiej wyspie Lanta
Przeklęte psy i święte koty opowieść o tym, dlaczego, i czy na pewno, Muzułmanie nie powinni lubić psów; oraz co z tej niechęci wynika
Owcze ogonki o zabiegach zootechnicznych, którym poddawane są owce w Australii i kontrowersjach z nimi związanych
Wydmuszka z kiwi w którym opisuję, dlaczego Nowa Zelandia nie jest tak piękna, jak ją malują

Staż z kangurami pod baobabami– jeszcze raz o Australii, tym razem z perspektywy wolontariatu lecznicy dzikich i domowych zwierząt w dalekim outbacku Kimberley

Puput Mulan– opowieść o mojej pierwszej pacjentce w Batu Secret ZOO, małej, białej lamie

Bella– historia leczenia ropomacicza u tygrysicy Belli, opisywana również na blogu.

Snowy, Lily, Lenon&Lenon– artykuł o białych tygrysiątkach

Peron 4
Tanie spanie- jak podróżować z namiotem – trochę naszych mądrości życiowych na temat spania po krzakach.
Wywiad– sława i chwała

Moje Miasto
(Słupsk- moje miasto :D)
Praca w raju o Tajlandii i Lanta Animal Welfare raz jeszcze
O dobrym wychowaniu o kulturalnym zwiedzaniu Malezji
Outback- Australia
Farma na końcu świata Australia
Dżungla stara jak świat tropikalne lasy deszczowe Tajlandi

Chcesz żebym napisała coś dla Ciebie, chciałbyś opublikować lub wykorzystać moje zdjęcia?
Napisz do mnie! a.bunikowska@gmail.com

P1060346


One thought on “Publikacje

Skomentuj

