Sora, Sori, Rotri

Nasze tygryski sumatrzańskie mają już 8 tygodni i zgodnie z okrutnym prawem parków zoo-rozrywki za kilka dni będą musiały pożegnać się z mamą i zacząć samodzielne życie na kangurzynie i mleku w proszku. Smutne to, jednak biorąc pod uwagę, że początkowo chciano je odseparować w drugim tygodniu życia- wytargowałam im całkiem długie dzieciństwo.

IMG_8349

 

W dużej mierze mój sukces zawdzięczam Sorze- mamie tygrysicy, która bez większych protestów zaakceptowała fakt, że jej dzieci przez godzinę dziennie codziennie muszą odgrywać żywe maskotki w ramach mojej ulubionej atrakcji „50 centów za słitfocę” i cuchną potem, łapami,ciuchami i tanimi perfumami tłumów zwiedzających. Sora to dobra mama. Bardzo dobra. I pełna wyrozumiałości. Nie przeszkadzałam jej ani ja, ani mój aparat przyciskany do krat, ani bijąca po oczach lampa błyskowa. Ona nie potrzebowała sentymentalnej sesji zdjęciowej upamiętniającej smutne, lecz mimo wszystko nie najgorsze, dzieciństwo jej córeczek, ja… chciałabym je zatrzymać.

IMG_8371Sori i Rotri- sama słodycz🙂 a jak się dziś okazało.. sama słodycz i robaki

IMG_8274

błękitnookie🙂

IMG_8344

ważą 6,5 kg i wydają się być duże, dopóki w pobliżu nie ma matki

IMG_8304

IMG_8313

IMG_8278

Sora to przepiękna tygrysica

IMG_8292

tu wcale nie ryczy… ziewa

IMG_8295

IMG_8298

pomijając śliczne kociątka jednoznacznie widać, że zaplecze wybiegów w „jedynym ZOO na Jawie o europejskich standardach” szału delikatnie mówiąc nie robi

IMG_8338

odblaski na uszach

IMG_8327

IMG_8335

„serio jeszcze pstrykasz?”

IMG_8331

IMG_8348

IMG_8307


Skomentuj

