Blond blond, epizod 1458

(dziś notka typowo blogerska- czyli autotematycznie o niczym… ewentualnie z przekazem „nie piłaś/eś kawy, nie wychodź z domu”. koniec reklamy)

Indonezja to jednak (czasami) kraj dobrych ludzi.
Mogli ukraść mój niechlujnie porzucony na środku parkingu skuterek, z kluczami w stacyjce.. Albo przeparkować go złośliwie na drugi koniec ZOO. Albo schować klucze. Albo i klucze i skuter… Tymczasem przeprowadzili mi go kulturalnie w cień najbliższego drzewa, a kluczyki zostawili na zapleczu najbliższej restauracji… I nawet ja, po panicznym szukaniu nieszczęsnego klucza w Nocturnal (nic, że byłam w każdej części Secret A, więc klucze mogły być wszędzie… najlepiej było zacząć poszukiwania w najdramatyczniej najciemniejszej części ZOO), wpadłam na genialny pomysł przepytania dziewczyn z restauracji, za którą zaparkowali „motor”, czy coś wiedzą…
A gdy już wszystko znów było pięknie i wspaniale (Tomek nie będzie się wściekać; nie zabroni mi jeździć na skuterze przez najbliższe 3 miesiące, i nie będzie wywlekać tej historii przez najbliższe 3 lata… ba! w ogóle nie będzie trzeba go o zaistniałym incydencie informować, a w dniach takich jak ten już sama rozmowa z Tomkiem jest karą) okazało się… że przy odpowiednim ustawieniu kół, gwiazd, pola magnetycznego Ziemi i dziury ozonowej przednie koło blokuje się w absolutnie nieużytkowej pozycji….
I nie… wypróbowanie wszystkich możliwych kombinacji ustawienia kluczy w stacyjce względem nóżki, kierunkowskazów i hamulców, głośno anonsowane przypadkowymi rykami klaksonu niczego nie zmieniło…
Po czym przyszedł Jack, włożył ten sam klucz w tą samą stacyjkę i bez najmniejszego problemu wyprostował kierownicę i wyprowadził skuter na parking.
Nawet wykręcił mi go w dobrym kierunku❤

_DS73451tak, to jest Obama… i Tom Cruise… I Karolina…🙂


Skomentuj

