Klub Polki na Obczyźnie

Drodzy czytelnicy!

Jedną z najcięższych składowych życia na Jawie (poza koniecznością koegzystencji z dr Karma dla Lwów) jest samotność… a przynajmniej tak widzę to swoimi niebieskimi oczętami nieuchronnie starzejącej się kobiety bez pierścionka.

Próbowałam rozwiązać ten problem w ten czy inny, mniej lub bardziej destrukcyjny sposób (alkohol, praca, internet, nowi pracownicy z Polski, więcej pracy, noce na czatach, rybki w akwarium, próby samokształcenia, alkohol, praca), ale nie zadziałało.

Wymyśliłam więc, że może czas najwyższy skończyć ze swoim chronicznym outsiderstwem i zacząć „gdzieś należeć” (tu powinnam napisać…. „i tak powróciłam na łono Kościoła”… ale na szczęście aż tak źle się nie czuję :P).

Zapisałam się więc do EAZWV, czyli  European Association of Zoo and Wildlife Veterinarians. Nie rozwiązało to jeszcze moich problemów towarzyskich, ale grunt to rozwijać się i dopisywać nowe linijki w CV.

Następnie zapisałam się do „Polacy w Indonezji”, bo rzekomo są tacy🙂 i mam nadzieję ich spotkać🙂 (choć koleżanki doradzają m znaleźć „Los hispanos en Indonesia” i pospotykać się z tymi)

Wczoraj zaś dołączyłam do Klubu Polek na Obczyźnie. Idea jest babska, więc piękna. Można sobie poczytać jak się wiedzie rodaczkom w innych krajach wielkiego świata, pośmiać, zmotywować i zainspirować. Poza tym dobrze widziane jest pisanie również własnych postów, a jako że jestem obrzydliwym leniem, każda motywacja jest cenna.

Niniejszym zapraszam na stronę! Gdy tylko uporam się z najnowszym artykułem dla Weterynarii sama również coś do Klubu napiszę, ale oczywiście już teraz jest tam bardzo dużo ciekawych tekstów!

10687062_591533680956713_1259560407635631017_n-2


2 thoughts on “Klub Polki na Obczyźnie

Skomentuj

