Seks, śmierć, Jawa

Epizod 1.

Czas i miejsce akcji: poranny obchód, zaplecze Secret A

Bohaterowie: Solikin, ja i zwłoki kapibary.

 

– Dr Ania! Dzień dobry!

– Dzień dobry PaSolikin. Jak tam area, wszystko OK?

– Wszystko OK.

– To dobrze. Jak się czuje Karen (tygrysica)?

– Lepiej. Dużo lepiej.

–😀 Wspaniale!

– Lemur dostaje leki? Nie ma problemu?

– Dostaje. Nie ma problemu.

– Super.

– Urodziła się marmozeta. Tylko jedna. Ale nie wiem jaka.

– Ekstra.

– I złapaliśmy ryjonosa! (ryjonos uciekł kilka dni temu)

– Dziękuję! Naprawdę świetnie.

– Tak. Dziękuję. Nie ma za co.

– OK, to do zobaczenia!

– Dr Ania….

– Tak?

– Jeszcze jedna rzecz.

– Tak?

– Kapibara nie żyje.

– Słucham???

– Kapibara nie żyje. Mniejsza.

– Ale jak to?- błysnęłam skacowaną bezradnością w obliczu mojego ulubionego rodzaju śmierci: „żyło-żyło-żyło-aż zdechło”

– No… nie żyje.

– Kurcze, przecież wszystko z nią było OK (jak na możliwości małej, wyleniałej kapibary). Żarła, łaziła.

– No tak.

– Wczoraj się nawet parzyły.

– Jak to?

– No normalnie. Długo znaczy.

– Przecież to dwa samce?!

– Nieee, no to chyba była samica. Przecież samiec łaził za nią od dawna.

– Nie to były 2 samce. Dlatego zdechł!

– Dlaczego?

– Dwa samce. Parzenie. Śmierć.

 

Epizod 2.

Czas i miejsce akcji: dział taksydermi.

Bohaterowie: Giman, zwłoki kapibary i ja.

 

Stoję na stole i fotografuję kapibarę.

– Brzydka skóra- zagaił towarzysko Giman.

– ……

– Ale bez ran🙂

– ….

– Druga kapibara ładniejsza.

– ….

– Nie wiedziałem, że leczyłaś kapibarę.

– Bo nie leczyłam.

– Aha.

– Bo to jest totalnie bez sensu! Wszystko było ok. Żarła. Łaziła. Pływała. Opiekun nic nie mówił. Ja nic nie widziałam. Wszystko było normalnie. I zdechła!- wyraziłam się.

– Nie martw się Ania. Każde zwierze kiedyś umiera.

– Valar morghulis.

– Polski to ładny język.

IMG_5990


Skomentuj

