Sam Wiesz Kto

– Boże…. ja mam tak samo jak on!!!

– ?….. czyli?

– Nie mam po co żyć!!! Ani dla kogo! Ani dla czego!!! Ani na co! Nic nie mam! …W sumie nawet nie wiem, co bym chciała mieć! Niby wiem, co bym chciała robić, ale to i tak jest totalnie nierealne! A nawet jakby się udało, choć to niemożliwe, to i tak jest bez sensu! Bo żeby ratować drapieżniki szczytowe, trzeba ratować ekosystemy, a ludzie mnożą się jak pieprzona stonka i niedługo zeżrą, zetną i zadepczą wszystko, bo muszą mieć miejsce na swoje chałupy, stragany i pola durnego ryżu. I wszystko jest bez sensu. Żyjesz po to, żeby tylko patrzeć na umieranie. A poza tym nie mam psa, kota ani chłopaka i nikt mnie nie kocha i nikomu na mnie nie zależy….  może poza rodzicami. Moje życie jest tak tragicznie bezcelowe!

– Jezu! z tobą naprawdę nie można oglądać takich filmów jak…. Harry Potter!?

„Zakon Feniksa” pełen ukrytych znaczeń. Mam niepokojące wrażenie, że gdybym teraz zaczęła czytać o Hogwarcie wyszedł by mi z tego wielotomowy „Lot nad kukułczym gniazdem”.

Fakt, że większość ludzi nie wie, co zrobić ze swoim życiem, albo idzie przez nie bezrefleksyjnie jak stado baranów, zapatrzonych w malowane wrota świata z TVNu wcale nie ułatwia sprawy.

5862_506543542747829_300937901_n

2 thoughts on “Sam Wiesz Kto

  1. Refleksje życiowe, miewam podobnie.
    Smutki przelewam na papier, rysując albo pisząc opowiastki. Najważniejsze to robić coś, co się lubi i sprawia przyjemność.

Skomentuj

