Pożegnanie z Leonem

Inaczej wyobrażałam sobie swój ostatni dzień w Batu.
Moje pożegnalne wizje optymistycznie pominęły porę monsunową. Uwzględniły jednak konieczność przeładowanego pacjentami i zadaniami dyżuru. Dlatego też miałam obudzić się o świcie. Pomalować (co od jakiegoś czasu jest odświętnym ewenementem). Pobiec do ZOO pocykać ostatnie zdjęcia, które okażą się absolutnie najpiękniejszymi ze wszystkich. Potem pracować dzielnie i przykładnie, robiąc krótkie przerwy na- pstryknięcie sobie sweetfoci z dzioborożcem, z papugami, z binturongiem… może nawet z keeperami. Na koniec zaś pójść do Leona i tarmosić go do upadłego.
Nic z tych rzeczy. O świcie lało. Było ciemno jak w listopadzie. A ja umierałam. Kolejny atak jakiegoś jawajskiego pomoru, który bardzo skutecznie uziemił mnie w kwarantannie na cały dzień.
Co gorsza… musiałam się w końcu spakować. Jak na osobę, która całkiem sporo podróżuje, moje umiejętności pakowania plecaka, są naprawdę żenujące. Za to zdolności do gubienia dokumentów- zjawiskowe.
Dobrze, że w przypływie jakiegoś strategicznego geniuszu, razem z Karoliną, odwiedziłyśmy Leona kilka dni temu i napstrykałyśmy sobie tony pamiątkowych fotek.

DSC_6428
wszystkie zdjęcia dużego Leona autorstwa Karoliny Kepler

IMG_7905Nie wiem jak to się dzieje, że w 5 miesięcy taki mały bobek, zamienia się w TAKI kawał kota!

DSC_6422

DSC_6423

DSC_6415

Naprawdę kocham Leona, i on mnie chyba trochę też.

DSC_6453Moja największa, a od jakiegoś czasu jedyna radość w tym ZOO❤

DSC_6450

DSC_6439

Smutne to, ale nieuniknione- każde podróże łączą się z rozstaniami. Ostatecznie kończy się z tęsknotą za bliskimi, rozrzuconymi po całym świecie.

Włożyłam w Batu masę pracy i energii. Kawał serca. To był wymagający, ciężki, często przytłaczający, ale bardzo kształcący czas. Trochę żal. Trochę strach. Mam jednak nadzieję, że wyjazd jest dobrą decyzją.

Będę strasznie tęsknić za Leonem.

DSC_6467


One thought on “Pożegnanie z Leonem

Skomentuj

