„Moje małe Himalaje”

Kochani!

Zakwalifikowałam się do finału konkursu „Moje małe Himalaje”!

Co prawda nigdy nie byłam w Himalajach/jeszcze nie byłam, ale organizatorom to nie przeszkadza🙂

Konkursowe (poniższe) zdjęcie przedstawia grupkę „wesołych Niemców” szturmujących szczyt wulkanu Ngauruhoe w Tongariro National Park w Nowej Zelandii, bardziej znanego jako Mt Dum w Mordorze w Śródziemiu.

IMG_1008

Finał to w moim przypadku ogromny i nieoczekiwany sukces… ale skoro już się do niego zakwalifikowałam warto by było powalczyć o podium😛

TYLKO WASZE GŁOSY mogą mi pomóc!!!!!

Należy kliknąć ten oto link:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.793297794071189.1073741834.115504368517205&type=1

Następnie kliknąć moje zdjęcie.

Kliknąć po nim „Lubię to”.

Koniec.

Głosowanie trwa do 31 stycznia. Wygrywa zdobywca największej ilości lajków.

Dzięki!


One thought on “„Moje małe Himalaje”

Skomentuj

